سوژه روز / قاسم سلامت را نمیبنند تا گلر سوم را هم از بیرون بیاورند!

شناسه خبر: 11486
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1397

در روزهایی که چرخه فوتبال ایران آرام آرام به حرکت درآمده و استان بوشهر نیز از این رونق بی نصیب نمانده ،بازیکنان مستعد استان در تیمهای مختلف خود را برای درخشش و دیده شدن آماده میکنند.

به گزارش فوتبال بوشهر و در قحطی دروازبان برای تیمهای استان که با کج سلیقگی نگاهی به آنها نمی شود،دروازبانی بلند بالا و خوش استیل بنام قاسم سلامت را نمیبینند تا گلر سوم و شاید اگر زورشان برسد گلر چهارم را هم از خارج از استان بیاورند تا بلکه جیبی پر شود.

قاسم سلامت در طول سالهای گذشته در تیمهایی مانند کارگر بنه گز،پیام چغادک و دیگر تیمهای استان بازی کرد اما هیچگاه تیمهای پر آوازه استان از لیگ برتر تا لیگ دسته دوم به این دروازبان بی حاشیه و کم حرف نگاهی نکردند تا سرمایه سوزی در بخش پرورش گلرهای خوش آتیه را به شکل عجیبی رو به افزایش ببینیم.

بهنام ابولی سرمربی باهوش شاهین بندر عامری این گلر بلند بالا را که بی شباهت به گلرهای خارجی نیست به بندر عامری آورده تا خیالش از بابت درون دروازه راحت شود.سلامت در بازی دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس گناوه بدون اشتباه کار کرد تا نشان دهد می تواند یکی از بهترینهای استان باشد اما حیف از امثال اینچنین بازیکنان که در استان ما کم نیستند ولی گویا باید برای دیدن این همه استعداد در سراسر استان همچنان باید به دنبال عینکهایی با نمره بالا بگردیم!

قاسم سلامت را تا کنون از نزدیک ندیده ایم اما مانند این دروازبان در استان ما زیاد است که تنها بلد نیستند خیلی از مراحل غیر فوتبالی را طی کنند تا دسته کم به عنوان گلر دوم تیمهای بوشهری انتخاب شوند.گلر زیر ۲۳ سال از بیرون استان می آورند تا دروازبان سوم را یدک بکشد اما به مهرهای خودمان اهمیتی نمی دهند آنوقت می خواهند حق جوانان بومی را بدهند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.