جام فوتوالی ستارگان استان بوشهر به پاس گناوه رسید

شناسه خبر: 31180
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1399

مرتضی خضری: مسابقات فوتوالی ستارگان استان بوشهر یادواره علی پورجم که با شرکت هشت تیم آغاز شده بود با قهرمانی پاس گناوه به اتمام رسید.
مجموعه ساحلی شهرداری برازجان دو روز میزبان فوتوالی استان بوشهر بود‌. در این مسابقات هشت تیم در دو گروه رقابت کردند. در گروه نخست تیم‌های بوشهر «الف» و «ب»، پاس گناوه و عسلویه رقابت داشتند. دو تیم بوشهری با ترکیب نصرالله شهمرادی و میلاد دریایی و امیرحسین امیدی و روح‌الله صفا با شکست عسلویه و پاس جوان گناوه راهی دور دوم شدند. در گروه دوم تیم‌های پاس گناوه، دشتی، هما برازجان و انجمن پورجم رقابت داشتند‌. پاس گناوه با ترکیب محمدامین صیادی و مهرداد گاوداری با سه پیروزی راهی دور دوم شد. انجمن پورجم با ترکیب ایمان احمدی و رضا بورکی نیز با شکست هما و دشتی مجوز صعود را به دست آورد.
در نیمه نهایی پاس گناوه ۲ بر صفر بوشهر «ب» را شکست داد و بوشهر «الف» هم از سد انجمن پورجم دشتستان گذشت و به فینال رسید.
در بازی فینال پاس با برتری گیم نخست را پشت سر گذاشت اما در گیم دوم اسیر هماهنگی بوشهر شد‌‌ تا تکلیف قهرمان را گیم سوم مشخص کند. در گیم سوم پاس گناوه شروع خوبی داشت و بوشهر نتوانست به امتیاز قهرمانی برسد.
با اتمام بازی مراسم اهدا جوایز آغاز شد. در این مراسم محمدی شهردار برازجان حضور داشت. محمدی با همراهی متین رئیس شورای شهر برازجان، سعید اسماعیلی رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان بوشهر، ارستو قائدی رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی دشتستان و نظام‌زاده رئیس هیات فوتوالی برازجان جوایز تیم‌های برتر را اهدا کردند.
پرویز عبدی‌پور رئیس هیات فوتوالی استان بوشهر از تماشاگران بازی پایانی بود‌. عبدی‌پور تلاش بدون وقفه‌ای را برای انجام مسابقات مختلف فوتوالی در سطح استان انجام داده است.
خانواده پورجم در مراسم پایانی حضور داشتند. زنده‌یاد علی پورجم ریاست هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی دشتستان را به عهده داشت. پورجم مسئول فضای سبز شهرداری برازجان نیز بود و به دلیل سرطان در ۱۶ آبان سال جاری از دنیا رفت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.