نقدی بر یک مصاحبه تلوزیونی!

شناسه خبر: 32093
تاریخ انتشار: 01 اردیبهشت 1400

مصاحبه تلوزیونی علی وزیری مدیر عامل باشگاه ایرانجوان با برنامه سکو که سه شنبه شب روی آنتن رفت حاوی نکات جالبی بود که در این یادداشت کوتاه می شود به آنها اشاره کرد.

در ابتدا و پیرامون نوشتار این نقد باید متذکر شد که مدیر عامل ایرانجوان در سه سال اخیر هزینه های زیادی از جیب شخصی انجام داده که بارها هم به آنها اشاره شده اما نحوه مدیریت در باشگاه قدیمی شهر بوشهر طی سالهای اخیر آنقدر مورد انتقاد قرار گرفته و نشان میدهد در فوتبال بوشهر {استان}باید نگاه جدیدی به مدیریت فوتبالی شود.در سال گذشته که پارس و شاهین در لیگ برتر سقوط فاجعه باری را تجربه کردند که آنجا هم این شیوه مدیریت تجربه شد اما در همچنان روی همان پاشنه می چرخد!

مجتبی صالح احمدی مجری برنامه سکو وقتی ابتدای گفتگو از علی وزیری در مورد شرایط تیم پرسید که باز همان ماجرای شهرداری و شورا پیش کشیده شد که امری تکراری بود اما وزیری باز هم از نقد نشدن کمک شهرداری حرف زد اما اینجا یک سوال مهم در ذهن ایجاد می شود که ایرانجوان از ابتدای فصل جز کمک شورای شهر چه برنامه ریزی داشته است !اینکه مربی تیم پایه باشگاه شخصا برای تیمداری به دنبال بودجه باشد را باید برنامه ریزی دانست!

و اما ادامه این گفتگو و اظهار نظر عجیب مدیر عامل ایرانجوان که در نوع خود جالب توجه بود و مدیر عامل هنوز نمیدانست مهدی چاهکوتاه زاده بازیکن سابق تیمش دو بازی جدید برای شاهین عامری انجام داده و گفت بچه ها در تلاش هستند! این مسئله نشان میدهد مدیر عامل از وضعیت تیمش خبر ندارد! وزیری در این مصاحبه اعلام کرد بودجه ایرانجوان برای این فصل لیگ دسته دوم، دو و نیم میلیارد تومان بوده که دوست داریم مدیر محترم بگوید تا کنون چند درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است!؟

مدیر عامل ایرانجوان از عوامل بازدارنده حرف زد که دیگر همگان میدانند در ایرانجوان دو گروه برای عدم موفقیت دیگر تلاش میکنند!وی کنایه ای هم به خرمزی زد و گفت او میدانسته که ایرانجوان پول ندارد اما باید این نکته را متذکر شد که مگر قرار است مربی برای تیم پول بیاورد !

او از هشت عضو هیات مدیره باشگاه حرف میزند اما این سوال باز هم در اذهان زنده می شود که آیا تا کنون این هشت نفر از مدیر عامل سوال کرده اند این شکل تیمداری زیبنده ایرانجوان هست یا نیست!

وزیری فضای مجازی را آزاد میداند که اتفاقا دید او را باید منطقی دانست اما همین فضای مجازی باعث شده تا بازیکنان ناراضی و حتی کادر فنی حرف دلشان را بزنند! او از کم شدن بدهی های باشگاه در فدراسیون فوتبال حرف زد که در سالهای اخیر تلاش کرده آنها را از شش میلیارد تومان به زیر یک میلیارد تومان کم کند که اتفاق خوبی است.اما مدیر عامل ایرانجوانی ها سفرهای صد میلیون تومانی تیم گفت که هر سفر این همه هزینه دارد ما از کجا تهیه کنیم،این یک پاسخ ساده دارد :تیم را به یک نهاد مثل اداره ورزش تحویل دهید تا این همه هزینه روی دوش شما نباشد!

مدیر عامل ایرانجوان در مورد حق رشد مهدی طارمی از باشگاه پورتو به شکلی حرف زد که همچنان سوالات در ذهن ها باقی بماند! آیا این پول به ایران رسیده یا خیر؟ پاسخ خیلی ساده است ! پول هنوز نقد نشده اما انجام شدنی است و شاید تا یک ماهه آینده نقد شود!

مدیر عامل ایرانجوان در مورد هواداران واقعی ایرانجوان حرف زد که مشخص نشد منظور او چیست اما ایا او و دیگر مسئولان تصمیم گیرنده صدای هواداران تیم خود را شنیده اند!؟

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.