شایعه در شهر/ اتفاقات عجیب و غریب در باشگاه پر طرفدار جمی /رزاقی راد را سرمربی فصل جدید بدانیم!؟

شناسه خبر: 33851
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1400

پارس جنوبی جم در پایان رقابتهای لیگ یک رتبه دعم جدول را از آن خود کرد و از صعود به لیگ برتر بازماند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر بعد از پایان فصل و مصاحبه های آتشین نصرتی که می توان به پایان همکاری او با پارس ربط داد ،گمانه زنی ها در مورد آینده این باشگاه پر طرفدار شهر جم بیشتر شد.

در این میان افشاری که به تازگی مدیر عامل این باشگاه شده تنها یکی دو بار با مصاحبه های تلوزیونی در مورد تیمهای پایه حرف زد اما وضعیت تیم بزرگسالان  این باشگاه همچنان نقطه مجهول طرفداران پارس جنوبی جم بشمار می رود.

از طرفی و در حالی که برخی اعتقاد دارند اگر قرار بر ماندن در لیگ دسته اول باشد چرا با هزینه های سنگین و برگزاری تمرینات در تهران ،باز هم همان روند قبلی ادامه یابد ! وقت آن رسیده پارس جنوبی جم برای استان باشد از مربی گرفته تا بازیکن و دیگر دلیلی ندارد مربی گمنامی برای پر کردن رزومه راهی جم شود!

در گمانه زنی های فضای مجازی نام ایمان رزاقی راد کمک مربی فصل گذشته نصرتی شنیده شده و حتی گفته می شود پای مذاکرات با بازیکنان هم آغاز شده که اگر صحت داشته باشد باید با دلیل و منطق پیرامون این اتفاق ابراز تاسف کرد! رزاقی راد بازیکن بسیار خوبی در دوران فوتباش محسوب می شد که در ۴۲ سالگی به عنوان کمک مربی همبازی سابقش کارش را ادامه داد اما چرا باید همیشه این اتفاقات در استان بوشهر رخ بدهد!!

اگر قرار بر حضور نیروی غیر بومی است ،باید یک سرمربی کارکشته برای صعود در نظر گرفته شود اما اگر قرار است یکی در این استان باتجربه شود پس حق مربیان جمی و شاغل در استان است .زمزمه ها فعلا شنیده شده که برخی اندک شمار در جم دوست دارند افراد نزدیک به خود را در لابی های سیاسی وارد کنند اما فوتبال متعلق به فوتبالی ها است و در شهر جم و استان بوشهر به اندازه کافی نیروی خوب و قابل دفاع وجود دارد.

فوتبال استان بوشهر آنقدر مربی و بازیکن دارد که در لیگ دسته اول به آنها اعتماد شود اگر برخی اجازه دهند وگرنه این راه که برای پارس جنوبی جم ایجاد میکنند ،یک سراشیبی سقوط خواهد بود!

در این میان علاقه مندان به فوتبال در شهر جم هم به وضعیت موجود انتقاد دارند و دوست دارند بعد از این همه سال پروژه میدان دادن به بومی های مستعد روند بهتری بگیرد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.