محبی از ماسه های بوشهر به جزیره “پونتا دلگادا” خواهد رفت+عکس

شناسه خبر: 33943
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1400

محمد محبی ستاره بوشهری سپاهان اصفهان که در دو سال اخیر به عنوان یک چهره شاخص در فوتبال ایران تبدیل شده است ،آخرین تمرینات خود را در ساحل شهر بوشهر انجام داد و بزودی برای حضور در پرتغال راهی این کشور خواهد شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر محبی ۲۲ ساله که با موافقت باشگاه سپاهان قرار است راهی پرتغال و باشگاهی بنام سانتاکلارا بشود با رسیدن ویزا طی روزهای آتی راهی پورتو می شود و سپس به جزیره پونتا دلگادا جزیره ای شهر باشگاه سانتاکلارا خواهد رفت.تیمی که سال گذشته در لیگ پرتغال شگفتی ساز شد و موفق به کسب سهمیه اروپایی هم هم گردید که اتفاق بزرگی در تاریخ این باشگاه قدیمی محسوب می شود.

تیمی که بیش از هفتاد سال سابقه فعالیت دارد و لقب آنها در جزیره بنام آرزوهاست.آنها در لیگ کنفرانس اروپا سهمیه گرفتند و تا دور چهارم این رقابتها هم بالا آمده اند.سانتا کلارا در آخرین بازی لیگ کنفرانس موفق شد پارتیزان صربستان را شکست دهد و این خبر خوبی برای محمد محبی است که اگر کمی خوش شانس باشد می تواند در لیگ اروپا در مرحله گروهی به میدان برود که قطعا رویای او هم محسوب می شده است!

محبی که طی دو سال و بعد از صعود به همراه شاهین شهرداری ،با لباس سپاهان هم خوش درخشید و به لباس تیم ملی بزرگسالان هم رسید حالا باید در جزیره آرزوها به دنبال کارهای بزرگتری باشد.

تیم پرتغالی اکنون در لیگ پرتغال دو بازی انجام داده که یک باخت و یک تساوی نصیبش شده و محبی دوست دارد بعد از مراحل قانونی و تستهای پزشکی ،بعد مهدی طارمی دومین بازیکن تاریخ فوتبال بوشهر لقب بگیرد که در کشور پرتغال توپ زده است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.