قابل توجه آنها که می خواهند برای شاهین شهرداری تصمیم بگیرند،حالا که پول نیست با همین ۵ میلیارد تومان آماده حضور شوید

شناسه خبر: 34136
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1400

در حالی که پورکبگانی رئیس شورای شهر بوشهر عنوان کرده بود که شهرداری بیش از ۵ میلیارد تومان نمی تواند برای این فصل شاهین شهرداری هزینه کند و تا کمتر از یک ماه دیگر لیگ دسته اول آغاز خواهد شد اما تا این لحظه هیچ اتفاق مهمی پیرامون باشگاه پر طرفدار بوشهری رخ نداده است.

آنچه مسحل شده است این است که شهرداری در نهایت ۵ میلیارد تومان برای یک فصل لیگ یک هزینه میکند و در این شرایط حساس آنهایی که قرار است برای تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه تصمیم گیری کنند نباید فرصت سوزی کنند.در اینکه مبلغ پیشنهادی شورا و شهرداری کم است شکی نیست اما حالا که اینگونه است دوستان هنر مدیریتی خود را به خرج دهند و با همین مبلغ تیمداری کنند .

مگر در همین لیگ سال گذشته تیمهایی مانند قشقایی ،استقلال ملاثانی یا رایکا ،چوکا و حتی ملوان چقدر هزینه کرده اند؟ اگر توان مدیریت در هزینه ها را دارید یک تیم صد در صد بومی با عده ای جوان گمنام ببندید و یک مربی بومی هم در راس کار قرار دهید تا تیم شکل بگیرد.

بله! هم ما و هم اهالی فوتبال میدانیم که با ۵ میلیارد تومان در لیگ یک، تیمداری سخت است اما هنر مدیریتی و مربی گری همان است که در تیمهای فوق نام بردیم .

با عده ای جوان مستعد از سراسر استان و با کمترین هزینه ممکن تیم را آماده لیگ یک کنید تا یک شاهکار فوتبالی با جوانان همین استان شکل بگیرد .قرار به صعود نیست همانطور که نشان دادید با هزینه های زیاد هم امکان پذیر نیست اما تیمی جوان و یکدست با حضور یک مربی بومی دل و جرات دار که بتواند با جوانان کار کند هیچ ترسی ندارد!

در این راه اگر نتیجه خوبی کسب کردید برای شما دست میزنند و اگر خدای نکرده موفق نشدید همین که مردانه وارد کارزار لیگ یک شدید برایمان کافیست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.