رزاقی راد پس از برد مقابل مس کرمان:الان در مورد لیگ برتر صحبت کردن زود است/ روزهای بازی برای جلالی بلیط میگیریم تا به جم بیاید

شناسه خبر: 36152
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1400

ایمان رزاقی راد سرمربی پارس جنوبی جم می گوید:خط دفاعی تیمش با تمرکز لازم مقابل مس کرمان به برتری رسید.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر وی در پایان بازی مقابل دوربین خبرنگاران با بیان این مطلب گفت:در مورد لیگ برتر صحبت کردن الان زود است و همانگونه که در ابتدای فصل مطرح کردم برای سال دوم برنامه ریزی صعود به لیگ برتر داریم.فاصله ما با ملوان را نگاه کنید و با توجه بودجه باشگاه همینکه تیم برای بالای جدول حفظ شود کافیست.

وی در مورد حضور مجید جلالی تصریح کرد:قرارداد آقای جلالی با ما شش ماهه است و هر وقت پیشنهاد لیگ برتری داشته باشند به سراغ تیم خودشان خواهند رفت! ایشان مدیر فنی باشگاه هستند که روزهای بازی برایشان بلیط میگیریم تا بازی را ببینند و سپس راهی تهران شوند.آقای مجید مربی من بوده و هر وقت پیشنهاد لیگ برتری داشته باشند به آن فکر خواهند کرد.

رزاقی راد از مدیریت باشگاه تقدیر کرد و افزود:دیروز بیست درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده تا بچه ها با آرامش تمرین کنند .برای دور برگشت اردوی یک هفته ای برنامه ریزی شده است و اولویت ما جذب دو بازیکن بنام یزدانی و رستمی است .امسال سعی میکنیم با همین بازیکنان ادامه دهیم.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.