عکس روز: شماها نباید خجالت بکشید!

شناسه خبر: 36521
تاریخ انتشار: 08 اسفند 1400

این عکس همان دقیقه ای است که شاهین شهرداری مقابل آرمان گهر سیرجان قافیه را باخت و سه امتیاز از بوشهر پر کشید.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر وقتی محمد جواد مرادی مدافع آینده دار و تنگستانی شاهین شهرداری به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد ،در کنار محمد رضا میمدی دیگر مدافع این تیم از شدت ناراحتی نای بلند شدن از روی زمین را نداشتند اما واقعیت این است که این بچه ها را باید ایستاده تشویق کرد و به احترام آنها کلاه از سر برداشت.

ناراحتی و خجالت برای آنهاییست که نابودی فوتبال بوشهر را نظاره گر هستند اما خم به ابرو نمی آورند! این جماعت که روزگاری با عکس و فیلم راهی ورزشگاه میشدند باید بفهمند و درک کنند که میمدی و مرادی تا کنون ریالی را دریافت نکرده اند و نانی به خانه نبرده اند !اما شماها خیلی بی معرفتید که این صحنه ها را میبینید اما همچنان با لج بازی دوست ندارید از دل همین تیم چند بادره و جوزی دیگر در لیگ یک دیده شوند .

ماههاست بازیکن شاهین شهرداری یک میلیون تومان هم به خانه نبرده اما اینها نه اعتصاب بلد هستند و نه بی معرفتی ! این دو چهره و دیگر بازیکنانی که این روزها با لباس شاهین شهرداری به میدان می روند اتفاقا شایسته احترام و تقدیرند که برای حفظ آبرو و اعتبار فوتبال بوشهر در رقابتهای لیگ دسته اول بازی میکنند هر چند گویا چشم بینایی نیست!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.