شنیدنی های فوتبال بوشهر / بسته خبری ما را از دست ندهید!

شناسه خبر: 37628
تاریخ انتشار: 08 تیر 1401

ابتدای از ماجرای مزایده باشگاه شاهین شهرداری خبردار شوید که گفته می شود مبلغ مزایده حدود ۵ میلیارد تومان است و گفته می شود یک دلال مشهور که دو سه سالیست در بوشهر حضور فعالی دارد قصد دارد به ماجرای خرید امتیاز ورود کند.فکرش را کنید این امتیاز فروخته شود پس حق بازیکنان نونهالان تا امیدهای این باشگاه چه خواهد شد ،خدا داند!

 

فینال رقابتهای لیگ دسته دوم در تهران برگزار می شود و تیمهای شاهین عامری و چوکای تالش به مصاف یکدیگر خواهند رفت .به نظر شما مسئولان بلند پایه استان بوشهر در این بازی حاضر خواهند شد؟!

 

دو داور از استان بوشهر در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال حاضر خواهند بود.محمد شرونی و محسن وحدانی داوران بوشهری لیگ برتر هستند.

 

گویا برخی از آدمهای خطرناک فوتبال با وعده رسیدن به تیم ملی فوتبال در رده های پایه ،به بازیکنان جوان بوشهری وعده های پوشالی میدهند!

 

حضور فردوسی پور و عواملش در بوشهر که یک گفتگوی جذاب را با طارمی در پی داشت مورد اقبال بوشهری ها قرار گرفت.آنها در یک کشتی چند طبقه و اقیانوس پیما مصاحیه ای متفاوت را انجام دادند !

 

حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران راهی بوشهر خواهد شد تا استعدادهای بوشهری را زیر نظر بگیرد.باید دید حضور فرمالیته است یا قرار است نوجوانان بوشهری را به تیم ملی دعوت کند!

 

پارس جنوبی جم با حضور رضاییان به عنوان مدیر عامل این باشگاه برای حضور مقتدرانه در تهران نقل و انتقالاتش را آغاز کرده است.کمترین انتظار از رزاقی راد و کادر وی این است که از بازیکنان با کیفیت بومی استان بوشهر استفاده بیشتری کند!

 

گفته می شود مهدی کریمیان سرمربی موفق شاهین عامری در آستانه حضور در یک تیم بزرگ لیگ برتری به عنوان دستیار می باشد.

 

یک باشگاه لیگ برتری برای جذب دو بازیکن صاحب نام بوشهری بالای ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده اما در استان بوشهر برای تقویت ۴ تیم در لیگهای دسته اول و دسته دوم پولی نیست!

 

هادی علوی و محمد رضا شکیب خو دو بازیکن آینده دار بوشهری با اتمام قراردادشان مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفته اند.

 

دانیال ماهینی ملی پوش سابق بوشهری بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت کم کم به شرایط بازی نزدیک می شود و احتمالا در فصل جدید او را در مستطیل سبز خواهیم دید.

 

 

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.