هفته دوازدهم لیگ روسیه / محبی و ثبت دومین گل فصل / روستوف در شب درخشش ستاره بوشهر پیروز شد

شناسه خبر: 39787
تاریخ انتشار: 30 مهر 1402

مهاجم بوشهری و ایرانی روستوف برای دومین بازی پیاپی در لیگ روسیه موفق به گلزنی شد.

رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه امشب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها، تیم فوتبال روستوف با بهره‌مندی از محمد محبی در ترکیب ابتدایی و خط حمله خود، از ساعت ۱۹:۳۰ (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا مقابل تیم رده یازدهمی اخمت گروزنی رفت.

نیمه اول این مسابقه در حالی با برتری دو بر صفر روستوف به پایان رسید که محمد محبی نیز نمایش درخشانی در سمت چپ خط حمله تیمش داشت و بارها با نفوذهای خود خط دفاعی اخمت گروزنی را به دردسر انداخت که یک بار ارسال زمینی و خطرناک او از محوطه ۶ قدم برگشت داده شد و یک مرتبه هم ضربه او را از روی خط دروازه دفع کردند.

ایگور گونلکوف که گل اول بازی را با ضربه سر تماشایی برای روستوف به ثمر رسانده و دروازه اخمت گرزونی را باز کرده بود، در دقیقه ۵۳ فرار تند و تیزی از جناح راست زمین انجام داد که پاس در عرض او را محمد محبی بدون دردسر و در حالی که دروازه‌بان هم فریب پاسِ گل را خورده بود، تبدیل به گل کرد.

محمد محبی که قبل از فیفا دی و در آخرین مسابقه روستوف مقابل کراسنودار گلزنی کرده بود، امروز هم توانست روی یک پاس در عرض، دروازه خالی اخمت گروزنی را باز کند و گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

مهاجم ایرانی روستوف که پس از دو بازی کامل برای تیم ملی در تورنمنت اخیر مقابل اردن و قطر در بازگشت به روسیه هم در ترکیب قرار گرفته و امشب گلزنی کرده بود، در دقیقه ۸۰ از زمین بیرون رفت و تیمش هم به برتری رسید.

تیم فوتبال روستوف در شب گلزنی محمد محبی توانست به پیروزی ۳ بر صفر خانگی مقابل اخمت‌گروزنی دست پیدا کند تا ۱۳ امتیازی شود و با صعود جالب توجه پنج پله‌ای، در جایگاه دهم جدول لیگ برتر روسیه قرار بگیرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.