هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان استان برگزار شد/ بازگشت ایرانجوان خورموج به ورزشگاه خاطره انگیز ،دبل فقیه برای برد وحدت کافی بود،بازی حساس در بوشهر برنده نداشت!

شناسه خبر: 39804
تاریخ انتشار: 06 آبان 1402

در هفته چهارم لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر علاوه بر رد و بدل شدن گلهای فراوان که آمار خوبی رقم خورد ،مهمترین خبر هفته را باید به بازگشت ایرانجوان خورموج به ورزشگاه خاطره انگیز تختی که این بار حاج غلام را روی سکوها نداشت اما نام و یاد او روی سکوها زمزمه شد.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر سرخ دلان چاه مبارک در یک بازی پر گل مقابل آبی دلان بنه گز به تساوی ۲بر۲ رضایت داد.علی رضا لاری زاده و عیسی احمدی برای سرخ دلان گلزنی کردند.

امیر حسین بوعلی و کمیل کریمی زاده زننده گلهای بنه گز در این بازی جذاب بودند.

در بوشهر شهریار و ستارگان شاهد دیلم به تساوی یک بر یک قانع شدند.حسن پوربهی از روی نقطه پنالتی برای شهریار گلزنی کرد.در ادامه حملات صدرنشین نتیجه داد تا اینکه احمد رضا سعیدی با یک ضربه زمینی گل تساوی را وارد دروازه شهریار کرد.با نتیجه دیلمی ها ۱۰ امتیازی شده و همچنان بدون شکست باقی ماندند.

در کنگان سکان یک امتیاز با ارزش گرفت.قائم آرامیس که فعلا در انتهای جدول است توسط عبدالنبی موذنی به گل رسید اما میلاد گل عین با تجربه برای سکان گلزنی کرد .ضمن اینکه خطای روی خالق پناه برای سکان یک پنالتی داشت که تبدیل به گل نشد!سکان و آرامیس در پایین جدول همسایه هستند و چشم امید به هفته های آتی دارند.

پرگل ترین بازی هفته میان وحدت قباکلکی و ابوذر کنگان برگزار شد که سهم دو تیم ۵ گل بود.وحدت روی درخشش محمد امین فقیه و سروش چغادکی سه گل به ثمر رساند.برای ابوذر کنگان مصطفی نصاری و وحید پیش بین گلزنی کردند.

در یکی از بازی های مهم هفته شهباز رده دومی راهی خورموج شد و مقابل بهنام ابولی و شاگردانش قرار گرفت.ورزشگاه قدیمی شهر خورموج که با حضور هواداران ایرانجوان رنگ و بوی روزگار شیرین گذشته را گرفته بود.نیمه اول گلی در بر نداشت اما در نیمه دوم سعید صداقت باتجربه گل اول را برای ایرانجوان به ثمر رساند.در ادامه بهنام رحیمی مانند هفته گذشته گلزنی کرد تا ایرانجوان خورموج یک برد با ارزش را در خانه جشن بگیرد.

در جدول ستارگان شاهد دیلم ۱۰ امتیازی است و در حاشیه امنیت قرار دارد .تفاوت تیمهای دوم تا هفتم جدول تنها در یک امتیاز است و این نشان میدهد فشردگی بازی ها در لیگ برتر بزرگسالان استان این فصل می تواند هم جذابیت داشته باشد و هم حاشیه های فراوان …


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.