ببخشید ما هتل نداریم،این بار روی حرفت بمان/ عبدالصمد ابراهیمی

شناسه خبر: 219
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1396

جناب آقای مجید جلالی
سرمربی محترم تیم فوتبال پیکان
با سلام و احترام فرمایشات شما در خصوص اینکه شهر جم هتل و فرودگاه ندارد و به همین دلیل به آنجا سفر نخواهید کرد را خواندم.
بگذارید با شما رُک صحبت کنم. استان من ، استان زرخیزی است.همان عسلویه و جم که شما امکانات نداشته شان را به رخ می کشید بخش قابل توجهی از منابع تحت الارضی و فوق الارضی را در خود دارند و البته که این دارایی ها به نام شعبان و به کام رمضان است.
دلخوشی مردم سختکوش دیارم همین فوتبال است.فوتبالی که شهری کوچک مانند جم می تواند نماینده ای را در لیگ برتر داشته باشد و جوانان مستعد استان بوشهر حالا در تیم های مختلف لیگ برتر و تیم های ملی توپ می زنند. محمد شریفی، مهدی قائدی، طارمی، حسین و دانیال ماهینی، رضا دهقان و حسین غریبی ، سلمان بحرانی و… از جمله همین افرادند.
حق دارید جناب جلالی.حق دارید نداشته های شهر جم را فریاد بزنید چون سالهاست قراردادهای میلیاردی تان را از قِبَل نفت و گاز همان سرزمین می بندید و مردمان آنجا ازداشتن هتل و فرودگاه محرومند.
بگذارید مابقی نداشته هایمان در اغلب شهرها را هم برایتان فهرست کنم.پارک و شهر بازی نداریم، سینما نداریم ، کتابخانه نداریم، امکانات ورزشی نداریم راستی از همه مهمتر، هوا هم نداریم. همین الان هم آنجا گرما و گرد خاک بیداد می کند.اگر قصد داشتید از حرفتان مثل اغلب ادعاهای قبلی تان برگردید حتما با خودتان ماسک بیاورید مبادا این گرد و خاک هایی که مهمان همیشگی ریه مردمان سرزمینم شده باعث تکدر خاطر مبارک تان شود.
شما نداشته های ما را به بزرگواری و داشته های خودتان ببخشید.اینجا مردم برای حضور در ورزشگاه لحظه شماری می کنند ولی شما لطفا این بار را روی حرفتان بمانید. بمانید شاید نیامدنتان به جم باعث شد مسئولان یادشان بیاید این شهر زرخیز هتل ندارد.یادشان بیاید درصد اندکی از درآمد این شهر و استان را به جای پرداخت به مربیان تیم های صنعتی بی هوادار همیشه بهانه گیر، خرج خود شهر و استان شود.
آقای مجید خان جلالی ما اینجا خیلی چیزها نداریم که یادآوری شان در این مجال نمی گنجد ،حال خود دانید. آمدید که در خدمتیم نیامدید هم یک باخت مثل همه باخت های این همه سال که باختید و برایش بهانه ای تراشیدید و کسی بابت بیت المال بی بازگشت چیزی نپرسید در کارنامه تان ثبت می شود. باقی بقایتان
عبدالصمد ابراهیمی-روستای فخرآوری-بندرگناوه-استان بوشهر


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.