انتظاری منطقی از مدیریت جدید شاهین شهرداری:بومی سازی و ساختن تیمی خوب در حد نام بوشهر

شناسه خبر: 10529
تاریخ انتشار: 10 تیر 1397

در هیاهوی حضور شاهین شهرداری و صعود این تیم به لیگ دسته اول ،همه علاقه مندان به فوتبال بخصوص طرفداران شاهین دوست دارند تیم فصل آینده آنها علاوه بر حضور مقتدرانه و آبرومندانه در لیگ یک به امر بومی گرایی منطقی نیز روی بیاورد.

به گزارش فوتبال بوشهر در فصلی که گذشت بازیکنان موثر بومی نظیر میلاد صارمی،میلاد شعبانلو،میلاد فیاض بخش،مهدی چاهکوتاه زاده،بهروز نوروزی از عوامل اصلی ترکیب اصلی شاهین شهرداری در راه صعود به لیگ یک بودند.

در این راه پر پیچ و خم لیگ دسته دوم بازیکنان جوانی مانند محمد محبی،متین کریم زاده،حسن پولادی به عنوان چهره های جدید فوتبال بوشهر خود را معرفی کردند تا جاییکه درهای تیم ملی امید ایران نیز به روی محبی و کریم زاده باز شد.

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که بوشهر و فوتبالش آنقدر استعداد و سرمایه فوتبالی دارد که میتواند یک تیم کامل لیگ برتری را ساپورت کند و از اندوخته های فوتبالی خود به خوبی استفاده کند اما تجربیات تلخ سالهای گذشته شاهین لیگ برتری باید درس عبرتی برای مدیران  شود و  راه امیدواری برای آینده این باشگاه هموار کنند!

واقعیت این است که بحث بومی و غیر بومی در فوتبال حرفه ای شاید جایگاه ویژه ای نداشته باشد اما در مورد شهرهایی که پتانسیل بالای بازیکن دارند این مهم غیر قابل کتمان است.

محمد مشایخ،صادق غریبی،یوسف صبری،محمد حسین هوپناه و کلی جوان دیگری نیز در صف انتظار باشگاه شاهین شهرداری قرار دارند تا مانند محبی ها و کریم زاده ها دیده شوند ! هر مربی که وارد بوشهر شود باید به وی اطلاعات درست و صادقانه داده شود ،بدون حب و بغض و البته کینه ورزی های معمول که گاه و بیگاه فوتبال بوشهر را رها نمیکند!

دلمان میسوزد و نمیتوانیم از برخی اتفاقات به سادگی گذر کنیم تا جیب دلال پایتخت نشین یا افراد سودجو پر شود یا هزینه های سرسام آور حضور بازیکنان بی کیفیت غیر بومی دلمان را به درد آورد! بازیکن تاپ و با کیفیت غیر بومی بیاورید تا به تیم کمک کند و جوانان ما را هم راهنمایی کنند اما اگر قرار است هزینه هتل و غذای سرسام آور برای فوتبال بوشهر به ارمغان بیاورد از نقدها و افشاگری های ما دلخور نشوید!

لیگ برتر خوب است اما نه به هر قیمتی ،فصل گذشته شاهین بالای ده بازیکن بومی و خوب کنار خود داشت که با جوانان جویای نام تعدادشان به ۱۴ هم میرسید ،لطفا این تعداد را نه تنها کم نکنید بلکه بر حضور بیشتر آنها را هم فراهم سازید تا از داشته های خودمان لذت ببریم.

تیمهای پایه شاهین هر ساله با یک مدیریت صحیح میتوانند مانند سه سال اخیر کلی بازیکن جوان و مستعد را به فوتبال ایران معرفی نماید.
لطفا این هشدار را جدی بگیرید تا دلمان بیشتر از اینها به درد نیاید و از گذشته درسهای خوبی بگیریم. باقی بقایتان


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.