انتقاد شدید رییس هیات بسکتبال استان از تبعیض ها/ رضا زاده :دوستان هنگام رای گرفتن ما را ول نمیکنند اما بودجه ها را برای فوتبال می گیرند!

شناسه خبر: 10991
تاریخ انتشار: 03 مرداد 1397

رضازاده رییس هیات بسکتبال استان بوشهر به شدت از وضعیت موجود برای این ورزش انتقاد کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر رضا رضازاده با انتشار یک پیام تصویری در صفحه خویش از تبعیض موجود میان بسکتبال و فوتبال حرف زده و می گوید این همه تبعیض و ناعدالتی برای چیست؟! هزینه های بسکتبال و فوتبال قابل قیاس نستند و سالهاست با این مشکل بزرگ مواجه هستیم.

 

وی ادامه داد:چرا باید تیمی مانند شاهین شهرداری در سال اول حضورش در لیگ یک برای صعود بسته می شود اما ایرانجوان که سالهاست در لیگ یک است باید با نداری مبارزه کند.چرا بسکتبال باید همیشه کاسه گدایی دست بگیرد این در حالی است که سالها برای کسب مقام و پرورش استعدادها تلاش کرده ایم و در لیگ های مختلف نیز حضور داشته ایم . این در حالی است که تیمهای دیگر براحتی بودجه را تصاحب میکنند!

 

رییس هیات بسکتبال بوشهر تصریح کرذد:چرا دوستان شورا هنگام انتخابات دوان دوان به سمت ما می آیند و کلی جلسه میگذارند اما وقتی بعد از انتخاب شدن به سمت آنها می رویم با خنده و تمسخر می گویند رضا بسکتبال بوشهر می خواهد به “ان بی ای “برود و مگر کسی دنبال ورزش شما هم میرود با شوخی از این مسئله مهم رد می شوند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.