کنایه سنگین نوازی به مسئولان باشگاه ایرانجوان:هر وقت نامه ای باشد در را باز میکنند و بعد هم در را میبندند،اصلا باشگاهی وجود ندارد! رستوران به بازیکنان ما غذا نمی دهد،هوا سرد شده و بازیکنان گرمکن ندارند! با این وضعیت من هم دوام نمی آورم

شناسه خبر: 14247
تاریخ انتشار: 18 آبان 1397

محمد نوازی سرمربی ایرانجوان بوشهر بار دیگر از مسئولان باشگاهش انتقاد کرد و گفت:تا این مشکلات حل نشود ،وضعیت به همین منوال خواهد بود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر سرمربی ایرانجوان که با برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش صحبت می کرد در این باره تاکیید کرد:وزیری مدیر عامل باشگاه ما تنها است یا دلش نمی خواهد به تیم کمک کند.هیچ مسئول یا مدیری سر تمرینات ما حاضر نمی شود ،همه وعده هایی که به من داده شد هیچ کدام انجام نشد  و تازه دو روز است که رستوران به بچه ها غذا هم نمی دهد!

 

نوازی ادامه داد:همچنان آب معدنی سر تمرینات ما نیست،هوا سرد شده اما بازیکنان لباس گرم ندارند و همچنان مشکلات تکراری ایرانجوان ادامه دارد! هفته پیش که با مس کرمان بازی داشتیم و سه امتیاز هم گرفتیم .از انها خواستم به بچه ها پاداش بدهند که یک چک شش میلیون تومانی برای همه تیم دادند که پاس نشده است!

 

بازیکن سابق استقلال تهران گفت:اگر مشکلات حل نشود ،وضعیت از این هم بدتر خواهد شد.وقتی بازیکن ناهار نخورد شرایط باز هم بدتر می شود.نهایت تیم نتیجه نمی گیرد و به من نوازی می گویند دیگر نیا اما تکلیف بازیکنان جوان تیم چه می شود؟! من همه تلاشم را برای بهتر شدن تیم از نظر فنی خواهم کرد اما تا این مشکلات حل نشود از من بزرگتر هم نمی تواند کاری برای ایرانجوان انجام دهد.

 

وی تصریح کرد:من یک ماه و نیم است در بوشهرم ،بازیکنان نیز چند ماه است یک ریال نگرفته اند! امشب هم شنیدم یک جلسه هیات مدیره قرار است برگزار شود اما فکر نمیکنم اتفاق خاصی رخ دهد و من هم بعید است با این شرایط دیگر بتوانم دوام بیاورم! از لحاظ فوتبالی مشکلی نداریم ولی مشکل اصلی ما باشگاه است ،اصلا باشگاهی  وجود ندارد ! فقط هر وقت نامه ای باشد کلید را می آورند در را باز میکنند و بعد هم در را میبندند! شاید نتیجه ای مقطعی گرفته شود اما در ادامه باز هم دچار مشکل خواهیم شد.

 

نوازی در خاتمه ضمن تشکر از صالح احمدی مجری برنامه گفت:تشکر از شماها که باعث می شوید مردم و مسئولان صدای ما بشنوند . امیدوارم بالاخره یک اتفاق خوب برای ایرانجوان رخ دهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.