محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری:شهامت دارم وقتی تیم می بازد آن را گردن بگیرم،تیم ما کسی را ندارد به بازیکنان وعده پرداخت پول در دو ماه آینده را بدهد!من را پای میز مذاکره با تیمهای دیگر بلند کردند و گفتند مشکلات را حل میکنیم اما کدام مشکل شاهین حل شده؟!

شناسه خبر: 16281
تاریخ انتشار: 28 دی 1397

محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری پس از شکست تیمش مقابل خبرنگاران گفت:پیش بینی میکردم با توجه به شرایط تیم ،بازی سختی باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر فکری با بیان این مطلب ادامه داد:به عنوان سرمربی تیم سه باخت پی در پی را به گردن میگیرم.شهامت این را دارم که وقتی تیم می بازد باخت را بپذیرم.ولی در مجموع وقتی یک تیم برد یا باخت یا صعود را تجربه میکند ،همه چیز برای یک نفر نیست.

 

فکری افزود:به عنوان سرمربی تیم از طرفداران و هواداران شاهین عذر خواهی می کنم.امیدوار هستم در آینده اتفاقات بهتری رخ بدهد.اگر حرف بزنم ،برخی میگویند باخته و دارد اینگونه صحبت میکند.اما اگر قرار بود هیچ گونه پشتیبانی نباشد و سرمایه گذاری نباشد همه تیمها از روستاها هم می توانستند در رقابتهای بزرگ شرکت کنند.تیم ما کاملا ول شده و کسی کنار ما نیست ،من هم می دانم طرفداران بابت باخت ناراحت هستند اما طرفداران بدانند تیم فقط بازیکن و مربی نیست.آن چیزی که بر عهده ما بوده انجام داده و همچنان انجام میدهیم اما اگر قرار باشد تیم کامل ول شود همین اتفاقات رخ خواهد داد و مطمئن باشید در آینده هم باخت خواهیم داشت.

 

سرمربی شاهین شهرداری تصریح کرد:اگر قرار باشد بازیکن بگیریم،وعده هایی را به بازیکنان بدهیم و انجام نشود ،بهتر از این نخواهد شد!  کسی پیدا شود و بیاید به بازیکنان بگوید تا دو ماه آینده به شما پولی نمیدهیم .هر روز وعده شنبه یا یکشنبه را می شنویم تا آخر هفته ادامه دارد و این تمام تمرکز بازیکنان را گرفته است.اصلا یک نفر پیدا شود و به بازیکنان وعده دو ماه آینده  پرداخت پول را بدهد ،ایرادی ندارد.

 

فکری گفت:شما استقلال و پرسپولیس را مثال می زنید،بله آنها هر روز اعتصاب میکنند مبلغی را میگیرند تا تمرینات را ادامه بدهند اما این بازیکنان من آنقدر نجیبند که بخاطر خودشان،مردم و تیم ۵ دقیقه از تمرینشان را نمی زنند تا شاهین موفق شود ولی بازیکنی که تمرکز نداشته باشد شما نمی توانی از او انتظاری داشته باشی.من هم میدانم مشکلات در همه تیمها وجود دارد اما اگر تیمی برای صعود و مدعی ماندن بسته شده و انتظار از آنها بالاست باید پشتیبانی هم به همین شکل باشد.

 

سرمربی شاهین شهرداری تاکید کرد:در آخرین بازی نیم فصل اول میدانستم اگر شرایط اینگونه باشد ،کار خوب پیش نمی رود.من نیم فصل برای تظاهر  که استعفا ندادم، من را پای میز مذاکره بلند کردند که مشکلات حل می شود.بله من استعفا دادم و با دیگر تیمها هم مذاکرده کردم اما کدام مشکل حل شده تا کنون؟! فوتبال ورزشی است که اگر میخواهی موفق باشی باید کارت را خوب انجام دهی! من به جز چند پاداش،تا این لحظه ریالی از باشگاه نگرفته ام  ،اگر باشگاه ادعایی دارد در این مورد سند رو کند و بگوید محمود فکری این پولها را گرفته است.اگر قرار است ۶ ماه آینده حق و حقوق بازیکن را بدهند که فایده ای ندارد!

 

وی در مورد استعفای مدیر عامل باشگاه گفت:تنها کاری که توانستند انجام بدهند ،جدا کردن مدیر عامل باشگاه از ما بود تا ما تنها تر شویم.

 

فکری پیرامون درگیری لفظی دستیارانش با برخی تماشاگران اینگونه توضیح داد:متاسفانه مردم در هر شرایطی برد می خواهند و نمیدانند درد بازیکن و درد ما چیست! برخی رسانه ها درست مسائل را انتقال نمی دهند ،ولی واقعیت این است که از شروع فصل امروز و فردا می شنویم.مردم دوست دارند تیم ببرد ولی همینجوری چشم بسته و بدون حساب و کتاب تیم نمی برد.اگر قرار است تیم بماند با همین ۲۷ امتیاز تیم می ماند ولی برای صعود باید تیم پشتیبانی شود.

 

سرمربی شاهین شهرداری تصریح کرد:تا کنون به بازیکنان ۲۸درصد پرداخت شده ،ما وقتی با بازیکن قرار داد بستیم قرار شد قبل از اولین بازی ۳۰درصد پرداخت شود اما از اول فصل تا کنون اندک اندک به بازیکنان پرداخت شده تا به ۲۸درصد برسد.اما من باز هم می گویم ما نداریم کسی را که به نزد بازیکنان بیاید و به آنها درست و منطقی وعده دو سه ماه آینده را بدهد.

 

فکری در خاتمه مصاحبه مطبوعاتی خودش گفت:شما هر چقدر پول بدهید همان اندازه آش خواهید خورد.ما بازیکن خوب را میخواهیم اما با کدام پول ؟! وقتی ما بازیکن میگیریم ۷۰ میلیون اما نداریم ۲۰ میلیون به او بدهیم ،معلوم است که تیم را رها میکند و به اراک می رود.

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.