حمید کللی فر:بازی به بازی بهتر میشویم/روی گلها غافلگیر شدیم

شناسه خبر: 2028
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1396

حمید کللی فر سه شنبه شب پس از برد ۳ بر ۲ تیمش برابر کارون اروند خرمشهر در جمع خبرنگاران افزود: در این بازی ابتدا با توجه به مصدومیت جزیی مهدی طاهری سیستم سه دفاعی را در پیش گرفتیم که همین امر منجر به ایجاد فضای خالی برای حمله حریف شد.
وی بیان کرد: در این شرایط با وجود زدن ۲ گل، در پنج دقیقه پایانی نیمه نخست روی غافل گیری بازیکنان این دو گل توسط تیم حریف جبران شد.
کللی فر افزود: در نیمه دوم با وجود مصدومیت جزیی مهدی طاهری، وی را وارد بازی کردیم که با افزایش بازیکنان خط دفاع از ۳ به ۴ بازیکن خط دفاعی تیم شکل بهتری به خود گرفت.
وی ادامه داد: در بخش زیادی از نیمه دوم نیز در شوک مساوی شدن بازی بودیم اما پس از آن با تعویض هایی که انجام گرفت توانستیم خود را در زمین پیدا کنیم.
کللی فر گفت: با ادامه این روند موفق به زدن گل برتری شدیم و حتی در چند صحنه تک به تک نیز در صورت خوش شانسی می توانستیم گل چهارم را وارد دروازه حریف کنیم که از روی کم دقتی بازیکنان این موقعیت ها یکی پس از دیگری از بین رفت.
سرمربی شاهین بوشهر گفت:روند حرکتی تیم شاهین بازی به بازی با هماهنگ تر شدن بیشتر بازیکنان بهتر می شود.
کللی فر در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: داور روی صحنه گل اول تیم کارون به اشتباه اعلام خطای هند کرد ولی با این وجود در مجموع قضاوت خوبی ارائه کرد.
وی در ارتباط با تیم اروند خرمشهر گفت: این تیم با حمایت مالی و جذب بازیکنان خوب از تیم های شایسته در بین هر سه گروه مسابقات لیگ ۲ و از شانس اصلی صعود محسوب می شود.
کللی فر در مورد بازی آینده تیمش برابر گل ابریشم تهران گفت: در این بازی به دلیل اینکه همانند بازی خانگی فشار زیاد هوا متوجه تیم نیست ،عملکرد درخشان تری ارائه می کنیم.

 

منبع:ایرنا


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.