هفته پنجم لیگ دسته دوم/ ایرانجوان بوشهر ۱ شهرداری همدان ۱ / ایرانجوان روی نوار تساوی ،حتی بدون تمرین!

شناسه خبر: 29899
تاریخ انتشار: 01 بهمن 1399

ایرانجوانی ها بعد از نه روز کش و قوس فراوان و نداشتن یک جلسه تمرین به مصاف شهرداری همدان رفتند که در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر تیم بوشهری که بازیکنان بومی و غیر بومی این تیم از وضعیت مدیریت باشگاه و نحوه تیمداری آنها به شدت شاکی بودند اما با پیگیری های سجاد مشایخ کاپیتان این تیم همگی برای جدال با تیم همدانی در ورزشگاه حاضر شدند.

خرمزی که از نوک پیکان خط حمله تا درون دروازه اش را با بازیکنان بومی کامل کرده بود سعی داشت با استفاده از غنای تکنیکی بازیکنان میانه میدانش به گل برسد .در دقیقه ۱۵ روی یک خطای مشکوک که اعتراض شدید بازیکنان ایرانجوان را در پی داشت اما داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد که حسین کاظمی کاپیتان باتجربه همدانی ها و بازیکن سابق ایرانجوان آن را وارد دروازه کرد.

بعد از این گل دوندگی صادق گشنی و میدانداری امین مشایخ بیشتر به چشم آمد تا اینکه روی یک  ارسال و دخالت سجاد مشایخ ،  توپ زیر پای بازیاری دیگر مدافع پیش تاخته ایرانجوان افتاد که آن را به گل تبدیل کرد.نیمه اول با همین نتیجه خاتمه پیدا کرد .

در نیمه دوم خرمزی سرمربی ایرانجوان با تعویض هایش سعی داشت تیم بدون تمرین را مقابل شهرداری همدان به برتری برساند که در اوج بدشانسی ایرانجوانی ها ضربات چاهکوتاه زاده ،احمد شاهی و محمدیان به گل تبدیل نشد .

این تساوی خانگی باعث شد تا ایرانجوان ۵ امتیازی شود و به مکان دهم جدول سقوط کند!

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.