گزارش:ایرانجوان و این همه اتفاقات تلخ! خرمزی با جوانان و امید راهی کرمان میشود

شناسه خبر: 31652
تاریخ انتشار: 12 فروردین 1400

استوری پنج شنبه شب حمید نادری مهاجم ایرانجوانی ها که با پیراهن ایرانجوان منتشر کرده ،می تواند جدیدترین چالش برای باشگاه ایرانجوان در اولین روزهای سال ۱۴۰۰ لقب بگیرد.

این بازیکن بی حاشیه و با اخلاق با نوشتن کلمه خداحافظ از وضعیت بد تیمش خبر داده و شاید تلنگری به مسولان باشگاهش زده است!

به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر عبدالرحیم خرمزی که در سخت ترین شرایط ممکن توسط باشکاه و مدیریت قرار گرفته ،طی یکی دو روز گذشته با بازیکنان جوانان و امید تمرینات را پشت سر گذاشته تا تیم حداقل با همین بازیکنان راهی کرمان شود و دیدار مقابل مس کرمان را برگزار کنند تا از سقوط دو پله ای جلوگیری کنند!در این میان شاید برخی بازیکنان با تجربه در لحظات آخر به تیم اضافه شوند!

در این شرایط که بازیکنان دریافتی آنها به شش الی هشت درصد رسیده ،انتظار داشتند پیش از عید مدیریت باشگاه رفتار و پرداختی بهتری با آنها داشته باشد اما نه پولی از نهاد و ارگانی به تیم بوشهری تزریق شد و نه مسولان باشگاه توانستند پولی را وارد کنند تا بازیکنان با حداقل دریافتی شب عید را سپری کنند اما باز هم وعده شنیدند!

گفته میشود بازیکنان تاثیرگذار تیم به باشگاه مراجعه کرده اند و خواستار فسخ قرارداد خود شده اند که باید دید با توجه به عدم واریزی پنجاه درصدی بعد از بازی عقب افتاده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد؟!

چهار روز دیگر ایرانجوان در کرمان به مصاف مس نوین خواهد رفت و نمیتوان پیش بینی کرد چه شرایطی را تجربه خواهند کرد و آیا معجزه ای رخ خواهد داد؟!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.