قدردان بخش خصوصی باشید! یادداشت:محمد زائری

شناسه خبر: 31846
تاریخ انتشار: 21 فروردین 1400

یادداشت:محمد زائری

قدردان مدیران ورزشی استان باشیم

همیشه به این واقعیت نزدیک شده‌ایم و لمس کرده‌ایم که باید به جوانان میدان داد و با بهاء دادن به آن‌ها نتیجه‌ای مثبت می‌گیریم و این یک واقعیت است که در هر صنفی می‌بایست رعایت شود.
موفقیت‌های سال‌های اخیر تیم فوتبال شاهین بندرعامری اتفاقی نبوده و قطعاً برای رسیدن این کشتی موفق به ساحل آرامش نیاز به یک ناخدای کاربلد و ماهر است که پشت موفقیت‌های این تیم دوست داشتی یک مدیریت قوی بوده که امروزه شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.
اشاره ما به مجتبی ناصری از مدیران جوان و موفق باشگاه شاهین بندرعامری است که در کنار همکاران پرتلاش خود موفقیت‌های اخیر تیم دوست داشتنی شاهین بندرعامری را رقم زده اند.
پول داشتن تنها ملاک موفقیت نیست بلکه مدیریت در هزینه‌ها می‌تواند مسیر موفقیت را هموار کند و چه بسا تیم‌های بودند که پول داشتند ولی سوء مدیریت باعث سقوط وعدم موفقیت آن تیم‌ها شده است.
مسئولین ورزش استان می‌بایست قدردان جوانان شایسته‌ای همچون مجتبی ناصری‌ها باشند که الگوی مناسب در مدیریت تیم داری هستند تا امروزه شاهد موفقیت این تیم روستایی در کشور و حضور شایسته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و رویارویی با تیم پرسپولیس تهران باشیم.
دیدار مقابل پرافتخارترین تیم ایران می‌تواند به راز و رمز موفقیت این مدیر جوان فوتبال استان بوشهر پی برد و چه بسا که از این دست مدیران جوان و موفق در سطح استان بسیار داریم ولی همانطور که اشاره کردیم با کمی اعتماد و میدان دادن به آن‌ها می‌توانند بیشتر دیده شوند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.