این جوان دوست دارد جای نورالهی را بگیرد

شناسه خبر: 33950
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1400

این روزها پرسپولیس به جز میلاد سرلک، محمد شریفی را به عنوان هافبک دفاعی در تمرینات دارد.

یکی از نقاط قوت پرسپولیس در فصلی که گذشت مربوط به پست هافبک دفاعی بود. جایی که سرخ‌ها سه بازیکن با کیفیت یعنی احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک را داشتند و یکی از آن‌ها باید از روی نیمکت کار را آغاز می‌کرد. حضور این سه بازیکن باعث می‌شد در صورت محرومیت و مصدومیت یکی از آن‌ها جای خالی او زودتر پر شود.

اما شرایط در این پست تا این‌جا و در شروع تمرینات فصل جدید کاملا متفاوت بوده است. احمد نوراللهی پس از کش و قوس‌های فراوان راهی لیگ ادنوک امارات شد و کامیابی‌نیا نیز تا این لحظه برای تمدید به باشگاه پرسپولیس نرفته است.

با این حال سرخ‌ها در تمرینات خود به جز میلاد سرلک، محمد شریفی ۲۱ ساله را نیز در پست هافبک دفاعی دارند. او که رکورددار جوان‌ترین بازیکن لیگ برتری است در سالی که گذشت در پنج بازی برای تیمش به میدان رفت و یک فصل دیگر قرارداد دارد.

در شرایطی که یحیی سه بازیکن جوان خود را برای کسب تجربه به تیم‌های دیگر قرض داده است، شریفی را حفظ کرده و شاید شرایط طوری پیش رود که این بازیکن جوان بیشتر به میدان فرستاده شود. این روزها بهترین فرصت برای شریفی است تا توانایی‌هایش را به کادر فنی نشان دهد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.