ایرانجوان نیم فصل را با یک باخت جنجالی در کرمان به پایان برد/ مس کرمان ۲ ایرانجوان بوشهر ۱

شناسه خبر: 5382
تاریخ انتشار: 19 آذر 1396

مس کرمان ۲   ایرانجوان بوشهر ۱

هفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ یک برگزار شد و ایرانجوان در یک بازی جنجالی ۲بر۱ مغلوب مس کرمان شد.

 

بوشهری ها که بازی را نسبت به میزبان کرمانی بهتر آغاز کردند و با وجود زمین ناهموار کرمان چند موقعیت گلزنی هم را کسب کردند تا اینکه احمد الجبوری بال چپ خوزستانی ایرانجوان روی یک شوت از راه دور دروازه مس کرمان را باز کرد.

 

بعد از این گل مس رو به ارسالهای هوایی آورد و مدافعین این تیم برای رسیدن به گل از همان منطقه شروع به ارسال کردند اما حسن موجی و محمد طارمی در نیمه اول موفق ظاهر شدند و همه توپهای هوایی را با کمک درخشش اصغرزاده دفع کردند.

 

در همین نیمه ایرانجوان روی فرارهای تند و تیز مصطفی احمدی و الجبوری می توانست در ضد حملات موفق باشد اما ابدام ،فیض الهی و خداشناس پاسورهای خوبی نبودند و گرنه سرعت این دو بازیکن با انگیزه باز هم می توانست شاگردان دلگرم را در موقعیت گل قرار دهد.

 

قاضی میدان که به شکل عجیبی صحنه های خطا روی بازیکنان ایرانجوان را نمیگرفت در نیمه دوم هم همین کار را ادامه داد تا داد بوشهری ها از قضاوت در آسمان کرمان بلند شود.

 

نیمه دوم حکایت جنجالی و عجیبی را در بر داشت.تعویض زودهنگام مصطفی احمدی باعث شد تا سرعت ایرانجوان در خط حمله گرفته شود و حریف هم روی ارسالهای هوایی خطر ساز ظاهر شود.روی یک ضربه کرنر در دقیقه ۶۳ مس کرمان با ضربه سر میلاد باقری به گل رسید،این گل آغاز جنجالهای بازی بود و باعث شد غلام دلگرم از سوی قاضی متزلزل میدان اخراج شود و در پی ان اویس کرد جهان نیز از بازی اخراج شود.مشخص نشد که کرد جهان برای چه از زمین اخراج شد اما اگر لفظی بکار برده یا اعتراضی کرده بدون تعارف باعث ۱۰ نفره شدن تیمش و از دست دادن همه امتیازات بازی برای ایرانجوان گردید.

 

توقف ۱۰ دقیقه ای بازی و اعتراضات بوشهری ها کاری از پیش نبرد و ایرانجوان را در لاک دفاعی فرو برد.بازی ندادن عباس چاپی که هفته پیش گل سه امتیازی ایرانجوان را وارد دروازه حریف کرده بود هم از نکات سوال برانگیز بازی بود که امیدواریم جواب قانع کننده ای برای آن پیدا شود!

 

حملات مس کرمان روی دروازه ایرانجوان ادامه داشت تا اینکه روی یک ارسال دیگر از سوی مسی ها شاهرخ غلامرضاپور بازیکن برازجانی و سابق ایرانجوان دروازه مهمان را باز کرد.این گل آب سردی بر پیکره تیمی بود که بد بازی نکرد اما روی بی تجربگی اسیر حواشی مسابقه و قضاوب عجیب داور مسابقه شد تا دست خالی کرمان را ترک کند.

 

ایرانجوان در حالی نیم فصل اول لیگ یک را با ۱۸ امتیاز و مکان سیزدهم جدول به پایان برد که روزهای سخت بی پولی و عمل نشدن به وعده های مسئولان این باشگاه را پشت سر میگذارد و شاید همین عامل باعث شود تا دلگرم عطای کار را به لقایش ببخشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.