ماجرای بازیکن مالباخته فوتبال بوشهر وارد فاز جدیدی شد/ صابر بیوکی:به حراست اداره ورزش و جوانان بوشهر مراجعه کرده ام،می خواهم حقم را بگیرم!

شناسه خبر: 6072
تاریخ انتشار: 18 دی 1396

ماجرای دلالی و اخاذی در فوتبال بوشهر بارها در این پایگاه خبری رسانه ای شد تا مسئولان مربوطه به فکر حل مشکلاتی اینچنینی باشند.

 

یکی از افرادی که در طول چند ماه اخیر به شدت به لحاظ مالی ضرر کرد و سعی کرده از راههای قانونی مسیر را پیگیری کند،”صابر بیوکی” بازیکن سابق ایرانجوان بوشهر بوده که گویا اتفاقات بدی برای او رقم خورده است تا جاییکه علاوه بر ضرر مالی گویا شرایط کاری وی نیز به خطر افتاده است.

 

این بازیکن که در گذشته یکی از استعدادهای فوتبال بوشهر قلمداد می شد در ابتدای فصل اخیر که قصد بازگشت به فوتبال را می کند با ماجرایی روبرو شده که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

وی در این باره به خبرنگار ما گفت:همه مدارک و مستندات خود را به حراست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تحویل داده ام و قرار است به زودی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز حضور پیدا کنم.باید اتفاقات تلخی که برای من و افرادی مانند من رخ داده را بگویم تا دیگر جوانان حاضر در فوتبال بوشهر مرتکب این اشتباهات نشوند .از طریق نهادهای ورزشی و هم از طریق مراجع قضایی تا آخر این ماجرا را پیگیری خواهم کرد تا به حق از دست رفته ام برسم.

 

یک گفتگوی متفاوت و جنجالی با صابر بیوکی انجام داده ایم که بزودی روی خروجی سایت فوتبال بوشهر قرار خواهد گرفت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.