معجزه ابراهیم در مشهد / گزارش روز

شناسه خبر: 7256
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1396

گزارش  امیر احمدی / پارس جنوبی جم بعد از چند هفته ناکامی یک سه امتیاز شیرین را کسب کرد تا آرامش اردوی آنها را فرا بگیرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر وقتی صالحی بعد از گلزنی سجده شکر به جا آورد و در آغوش تارتار قرار گرفت،مشخص شد سرمربی جوان جمی ها بی دلیل از تیمش و بازیکنانی نظیر صالحی حمایت نکرده است.ابراهیم صالحی در ۲۷ سالگی آرام آرام به بلوغ فوتبالی رسیده  و می خواهد به انچه قرار بود در چند سال دوری از لیگ برتر برسد ، نزدیک شده است!

 

زدن دو گل برای یک مهاجم در لیگ برتر ما آمار جالبی نیست اما صالحی از همان ابتدای فوتبالش در ایرانجوان با وجود بلندی قامت نشان داده بود می تواند یک وینگر سرعتی باشد و توانایی عبور از هر خط دفاعی را دارد.تارتار به شماره ۹ تیمش علاقه خاصی دارد و این را بارها در مصاحبه هایش عنوان کرد که کیروش باید صالحی و حتی پورامینی را حداقل یک بار ببیند اما شاید سرمربی بدون حاشیه پارس جنوبی جم هم باید راه علی کریمی را پیش بگیرد تا کیروش نیم نگاهی هم به شهر زیبای جم و استعدادهایش داشته باشد!

 

گرفتن چهار پنالتی ،به ثمر رساندن دو گل و ارسال چند پاس گل در کنار دوندگی بی امان این مهاجم در هر بازی باعث شده تا صالحی در هر بازی لیگ کابوس مدافعان لیگ برتری شود. وقتی مدافع ملی پوش در صحبت خودمانی با همبازی خود  می گوید :شماره ۹ پارس چقدر میدود و شیوه گام برداشتن  او چقدر شبیه” ابراهیم توره و فونیکه سی” است ،باید اذعان داشت دوندگی در هر بازی با آمار بیش از ۱۱ کیلیومتر از جانب صالحی ،کار هر مهاجمی در لیگ برتر ایران نیست حتی اگر آقای گل نباشد!

 

صالحی در بازی پدیده یک گل زد و با گرفتن شش خطا و البته ثبت یک  پنالتی باز هم عصای دست تارتار و تیمش شد تا معجزه ابراهیم در مشهد طرفداران پارس جنوبی جم را شادمان راهی شهرشان کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.