سعید مفتخر سرمربی ایرانجوان:مستحق این شکست مقابل نساجی نبودیم

شناسه خبر: 841
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1396

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهرگفت:نتیجه بازی این تیم با نساجی عادلانه نبود و تیم ایرانجوان با وجود پذیرش شکست می توانست برنده این بازی باشد.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از ایرنا؛سعید مفتخر دوشنبه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران درجمع خبرنگاران افزود: در این دیدار چندین موقعیت صددرصد گلزنی همراه با یک پنالتی را از دست دادیم که گل شدن این موقعیت ها می توانست نتیجه را به سود ایرانجوان رقم بزند.

وی بیان کرد: با مشاهده فیلم بازی نیز می توان دید که در صحنه پیش ازگل، داور روی یک تکل ساده اعلام خطا کرد و همین توپ پس از گردش بازی منجر به تک گل تیم حریفش شد.

مفتخر ادامه داد:در این صحنه به داور چهارم گوشزد کردم که در صورت گل شدن توپ کل زحمات ایرانجوان به هدر می رود که چنین اتفاقی نیز رقم خورد.

وی یادآورشد:به هر حال اشتباه های داوری نیز جزیی از فوتبال است که امیدواریم در بازی ها کمتر شاهد چنین اشتباهی از سوی داوران باشیم.

مفتخر گفت:ایرانجوان سهمیه خالی برای جذب بازیکن نیز دارد که با جذب ۲ بازیکن دیگر باید به تقویت تیم خود کمک کنیم.

وی ادامه دارد:در تمرینات پیش فصل نیز نساجی بر خلاف ایرانجوان که کمتر از یک ماه به تمرین پرداخت بیش از ۲ ماه فرصت بیشتری برای آماده سازی داشت و

شاید همین امر باعث شد تا ایرانجوان در این دیدار نمایش در خور توجهی نداشته باشد.

مفتخر افزود: با این وجود تمام سعی خود را به کار می گیریم تا در هفته دوم برابر بادران تهران این شکست خانگی را جبران کنیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.