بیرون آوردن لباس توسط چاپی یک پیام داشت:لطفا من را بازی دهید! +عکس

شناسه خبر: 8473
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1396

عباس چاپی بازیکنی که پیام آور شادی ایرانجوانی ها در آخرین بازی سال ۹۶ بود از جمله مظلومهای فوتبال بوشهر است که تا کنون به حق خود نرسیده !

 

چاپی دیروز تعویض طلایی حسین خطیبی بود که در واپسین دقایق بازی سه امتیاز ارزشمند را به حساب بوشهری ها واریز کرد و با شادی خاص بعد از گلش یک کارت زرد را به جان خرید! چاپی  روزگاری در تیمهای پایه ایرانجوان برای خودش ستاره ای توانا بود که با هر استارت انفجاری هیچ خط دفاعی جلودارش نبود و خیلی ها او را ستاره جدید فوتبال بوشهر می دانستند اما در ایرانجوان هیچ گاه به او اعتماد صد در صد نشد!!

 

عباس چاپی که او را با نام” هانی” صدا میکنند از سرعت ذاتی ویرانگری برخوردار است که توانایی بالایی در جا گذاشتن مدافع روبروی خود دارد اما در مورد این بازیکن بوشهری یک نکته جالب توجه در این سالها مشاهده شده که هیچ گاه او را در چند بازی متوالی امتحان نکردند و معمولا حتی اگر گلی هم به ثمر برساند در بازی بازی روی نیمکت می نشیند!

بدون تعارف در چند سال اخیر و در همین تیم ایرانجوان کلی بازیکن معمولی بازی های متوالی را تجربه کرده اند که جای تعجب داشته اما بازیکنانی نظیر چاپی که می تواند در یک بازی سه امتیاز را به ارمغان بیاورد چنین موقعیت هایی را تجربه نکرده اند . به بازی مصطفی احمدی دقت کنید واقعیت این است که با روی کار آمدن حسین خطیبی مصطفی احمدی هم اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده است و در زمین کاملا مشخص،بازیکنان بوشهری از روحیات خاص خود برخوردار هستند که کافی است اندکی اعتماد به نفس برای آنها ایجاد شود تا در بازی درخشش لازم را داشته باشند.

 

بیرون آوردن لباس و فریاد بازیکنی مانند چاپی شاید یک پیام داشته باشد که من و امثال من را بازی دهید تا تیم نجات پیدا کند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.