امیر تهمورثی کاپیتان امید گناوه:انگار برخی دوست دارند فوتبال در گناوه بمیرد!

شناسه خبر: 27524
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1399

امیر تهمورثی مدافع با تجربه فوتبال گناوه که فصل قبل بازوبند کاپیتان امید را بر بازو بسته بود تا در نهایت این تیم شهر گناوه در لیگ دسته دوم ماندگار شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر  تهمورثی در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن اظهار اتاسف از وضعیت فوتبال در گناوه گفت:سال گذشته به همراه امید در لیگ دو بودیم و با توجه به اولین تجربه باشگاه در لیگ ماندگار شدیم.مسئولین باشگاه به تنهایی جور تیم را کشیدند تا فصل تمام شود اما انگار در گناوه دوست دارند فوتبال بمیرد!

 

کاپیتان سابق تیم  ایرانجوان ادامه داد:نادر جعفری سالها از جیبش برای پرسپولیس گناوه هزینه کرد تا فوتبال شهرستان زنده بماند ،حالا هم عبدالهی در امید همین کار را میکند ،آنهم در فوتبال که تیمهای دولتی ریخت و پاشهای فراوانی میکنند اما در شهرستان پر رونق گناوه دو میلیارد تومان برای تیمداری باشگاه امید پیدا نمی شود! راستش امروز شنیدم که تیم امید گناوه هم در آستانه فروش قرار گرفته و با این بی توجهی مسئولان شهری و استانی راهی برای مسئولان باشگاه باقی نمانده است!

 

تهمورثی اضافه کرد:بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای مربیان تاریخ مصرف گذشته در تیمهای استان هزینه می شود و از سرمایه استان هدر می روذ اما برای فوتبال گناوه هیچ راه نجاتی پیدا نمیکنند .روزگاری از گناوه بازیکن به لیگ برتر و تیمهای بزرگ کشور رسیده و حالا که فوتبال استان بوشهر چشم و چراغ فوتبال ایران شده چرا باید جوان گناوه ای با بی مهری تمام از فوتبال زده شود !

 

وی در خاتمه عنوان کرد:آنگونه که شنیده ام از مشهد و شیراز برای خرید امتیاز لیگ دویی شهر گناوه مشتریان دست به نقد اماده هستند و مسئولان تیم راهی جز فروش امتیاز ندارند و اگر فردی یا نهادی در گناوه صدای من را می شنود بداند که فوتبال شهرستان پر رونق ما در حال نابودی است و به دادش برسید!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.