تصاویر/ طارمی خوش روحیه دروازبانی می کند!

شناسه خبر: 4102
تاریخ انتشار: 06 آبان 1396

مهدی طارمی که بعد از تخلفات صورت گرفته درعقد قرارداد با ریزه اسپور و شکایت این باشگاه ترکیه‌ای دوران محرومیت خود را پشت سر می‌گذارد، حضوری فعال و باانرژی در تمرینات سرخپوشان دارد. طارمی که با دو عنوان آقای گلی پیاپی در لیگ و همچنین شانس بالای کسب این عنوان در آسیا یکی از مهره‌های تاثیرگذار برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شد، اکنون در بدترین شرایط مجبور به دور بودن از فوتبال شده است.

با این حال طارمی با انگیزه‌ی بالایی در تمرینات این تیم حضور می‌یابد و تمرینات با نشاطی را دنبال می‌کند تا در پایان دوران محرومیت با روحیه بالا و آمادگی ایده آل برای حضور در ادامه رقابت‌ها آماده شود. کسب دوباره عنوان قهرمانی به همراه پرسپولیس و همچنین تثبیت جایگاه در لیست تیم کارلوس کی‌روش باعث شده تا طارمی این روزهای سخت را با روحیه دنبال کند.

برانکو ایوانکوویچ که علیرغم مشکلات ریز و درشتی که با این مهاجم دارد و از برخی رفتارهای او طی ماه های اخیر ابراز نارضایتی کرده، هرگز اعتماد و علاقه‌ی خود را از او پنهان نکرده و در صحبت‌هایش از او همواره به عنوان برترین مهاجم لیگ یاد کرده است. برانکو ایوانکوویچ بعد از محرومیت این بازیکن نیز ضمن ابراز تاسف از این موضوع اعلام کرده بود که در مدت محرومیت با او روش‌های تمرینی را دنبال خواهد کرد تا در پایان آن هواداران فوتبال با طارمی متفاوتی مواجه شوند.

طارمی این روزها با انگیزه زیاد در تمرینات حاضر می‌شود و از فرصت به وجود آمده نیز برای اینکه خود را در قامت شماره یک این تیم به نمایش بگذارد خودداری نکرده است. طارمی که همواره علاقه‌اش را به حضور در دروازه و پوشیدن دستکش دروازه‌بانی به نمایش گذاشته، امروز هم با پوشیدن دستکش به هنرنمایی درون دروازه پرداخت.

هرچند این تمرین شاید تنها برای هیجان و تفریح از سوی او دنبال شود، اما مسلما نمی‌توان از حیث فنی نیز به سادگی از کنار آن گذشت، تمریناتی که باعث خواهد شد او متوجه شود دروازه‌‎بانان در زمان ضربات مهاجمان چه واکنشی نشان می‌دهند و بهترین ضربات را برای او در زمان قرار گرفتن جلو دروازه حریفان به همراه خواهد داشت تا وعده برانکو ایوانکوویچ نیز اینچنین عملی شود. در روزهایی که علی علیپور و گادوین منشا عملکرد قابل قبولی را به نمایش می‌گذارند، مسلما بازگشت شماره ۹ سرخپوشان نیز می‌تواند روزهای هیجان انگیزی را در آینده برای هواداران این تیم به همراه داشته باشد.

 

عکس: مهدی ریاضتی/ ورزش سه

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.