هفته هشتم لیگ برتر جوانان استان/ صدر جدول در اختیار پاس گناوه+جدول

شناسه خبر: 4120
تاریخ انتشار: 07 آبان 1396

مرتضی خضری: لیگ برتر جوانان استان بوشهر برنا لیگ به یک قدمی نیم فصل نخست خود رسید. در هفته هشتم چهار دیدار انجام شد. در مهمترین تیدار نیم فصل نخست این مسابقات دو تیم پاس بندرسازان گناوه و کارگر بنه‌گز به دیدار هم رفتند که این دیدار در ورزشگاه شهید سراجی گناوه با مساوی یک بر یک به اتمام رسید. نمایندگان برازجان هم در این هفته به دیدار هم رفتند. پارس و پیروزی برازجان در هفته ششم رودر روی هم ایستادند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود پارس خاتمه یافت. فجر صبا بوشهر در بوشهر ۴ بر ۳ امید اهرم را از پیش رو برداشت و مجتمع گاز جم هم ۳ بر صفر پیان دیر را مغلوب کرد.

پاس بندرسازان گناوه و کارگر بنه گز برای مشخص کردن قهرمان نیم فصل در ورزشگاه شهید سراجی به دیدار هم رفتند. در نیمه نخست دو تیم بازی تحت فشاری را انجام دادند. میهمان در این دیدار ابتدا به گل رسید. ضربه کرنر حسین خسروی و دخالت رضا اختر شهر توپ را در دهانه دروازه به هادی علوی رساند که ضربه این بازیکن گل اول بازی را به همراه داشت. بعد از این گل میزبان برای رسیدن به گل مساوی تلاش بیشتری انجام داد که حرکت رضا حیاتی در درون محوطه جریمه با خطا متوقف شد و عارف توسلی قاضی این دیدار نقطه پنالتی را نشان داد. این ضربه را سیدامیرحسین موسوی به گل تبدیل کرد. موسوی تنها بازیکنی‌ست که در تمامی دیدارهای انجام شده موفق به گلزنی شده است. در نیمه دوم علی‌رغم اخراج سید امیررضا موسوی و ده نفره شدن میزبان شاگردان فضل‌اله صیادی فرصت گلزنی به حریف ندادند و بازی خوبی انجام دادند.

سیدامیرحسین موسوی مانند تمامی بازی‌های انجام شده یکی از بهترین‌های این بازی هم بود. در خط دفاعی حسین کردوانی نشان داد قدرت رهبری خوبی دارد. علی‌رضا حیدری هم از بازیکنان موفق در این دیدار بود.

نماینده گناوه در این دیدار محمدامین حسینی و مرتضی اسماعیل‌پور را در اختیار نداشت.

***

در ورزشگاه شهدای جم با درخشش علیرضا مرزبان جمی‌ها موفق به شکست سه بر صفر پیکان دیر شدند. در این دیدار مجتمع گاز تیم برتر میدان بود. در نیمه نخست ضربه کرنر عباس پالیزدان با اشاره مرزبان به گل اول این دیدار تبدیل شد. در ادامه علیرضا مرزبان از روی یک ضربه ایستگاهی مجتمع را به گل دوم رساند. در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار میزبان بود. شاگردان صیداوی در این نیمه هم موفق به گلزنی شدند. پاس در عمق مرزبان را عباس غلامیان به گل تبدیل کرد تا مجتمع به سه امتیاز این دیدار برسد.

علرضا مرزبان و محمد سلیمانی در جناح راست خط دفاع و هافبک مجتمع بهترین عملکرد را داشتند.

***

در پرگل‌ترین بازی هفته شاگردان رستاخیز در فجر صبا ۴ بر ۳ امید اهرم را شکست دادند. در این دیدار فجر با گل مهدی مختاری پیش افتاد ولی رضا زارعی توپ ارسالی سجاد عاشورپور را به گل تبدیل کرد تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند. در نیمه دوم حیدر گرامی و شاگردانش دو بار موفق به گلزنی شدند تا در آستانه یک پیروزی خارج از خانه قرار گیرند. گل دوم امید اهرم هم حاصل همکاری عاشورپور و زارعی بود. ضربه آزاد عاشورپور را زارعی به گل دوم  امید اهرم بدل کرد. عاشورپور که از بهترین‌های امید در این بازی بود گل سوم امید را هم به ثمر رساند. این بازی تا دقیقه ۸۶ با همین نتیجه در جریان بود اما دو تغییر در فجر تمام معادلات این بازی را بهم زد. سالار غضنفری و امیر حسین راجی وقتی وارد میدان شدند سه گل زدند تا امید اهرم با شکست بوشهر را ترک کند. سالار غضنفری دو گل و راجی یک گل به ثمر رساندند. گل چهارم فجر در این بازی دیدنی بود. دقیقه ۹۴ پاس امین شکریان به سالار غضنفری رسید که این بازیکن موفق به گشودند دروازه میهمان شد.

علیرضا مشایخ در آخرین نقطه خط دفاعی فجر روز خوبی داشت. حسین ماهینی هم از بهترین‌های این بازی بود.

***

دو تیم برازجانی حاضر در لیگ برتر جوانان استان در این هفته بازی سخت و سنگینی را انجام دادند. این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر پارس همراه بود. در نیمه نخست پاس در عمق احمدرضا رحیمی شرایط خوبی را برای سینا دهدار به وجود آورد که این بازیکن گل اول بازی را به ثمر رساند. در روزی که خط دفاعی پارس با حضور حجت ذوالقدر، حمیدرضا اکبری، محمدرضا پیام یار، محمدرضا فیروزی و حمیدرضا شولی فرد عملکرد خوبی داشت این تیم در خط حمله هم از تمامی موقعیت‌های خود استفاده کرد و به پیروزی با ارزشی دست یافت.

محمد امین کشتکار، حمیدرضا اکبری گل‌های پارس را در نیمه دوم به ثمر رساندند.

 

منبع:پاس خبر

 

جدول لیگ برتر جوانان استان بوشهر- برنا لیگ- هفته هشتم

ردیف نام تیم بازی برد مساوی باخت گل‌زده خورده تفاضل امتیاز
۱ پاس گناوه ۸ ۶ ۲ ۱۶ ۳ ۱۳+ ۲۰
۲ کارگر بنه‌گز ۸ ۶ ۱ ۱ ۲۲ ۹ ۱۳+ ۱۹
۳ توحید آبدان ۸ ۵ ۱ ۲ ۱۳ ۵ ۸+ ۱۶
۴ فجر بوشهر ۸ ۵ ۱ ۲ ۱۷ ۱۱ ۶+ ۱۶
۵ مجتمع پارس جم ۸ ۳ ۳ ۲ ۲۰ ۱۲ ۸+ ۱۲
۶ پارس برازجان ۸ ۴ ۴ ۱۱ ۱۰ ۱+ ۱۲
۷ امید اهرم ۸ ۳ ۱ ۴ ۱۲ ۱۷ ۵- ۱۰
۸ پیروزی برازجان ۸ ۲ ۱ ۵ ۸ ۱۰ ۲- ۷
۹ پیکان دیر ۸ ۱ ۷ ۵ ۱۵ ۱۰- ۳
۱۰ شاهین دیلم ۸ ۸ ۱ ۳۳ ۳۲-

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.