درخشش ستاره بوشهری،طارمی مقابل تراکتور سازی گلزنی کرد اما خوشحالی نه!

شناسه خبر: 7573
تاریخ انتشار: 01 اسفند 1396

می توان مهدی طارمی را  مرد همه کاره الغرافه در جریان بازی با تراکتورسازی دانست . مهاجم سابق پرسپولیس تهران پس از پایان محرومیت خود و در نقل و انتقالات نیم فصل به فوتبال قطر کوچ کرد و با درخشش امروز خود نشان داد خیلی زود در ترکیب الغرافه تبدیل به مهره ای کارساز شده است. طارمی در دقیقه ۱۱ سانتر زیبا هم تیمی خود را با ضربه سری دیدنی به گل اول الغرافه تبدیل کرد. او در ادامه و در دقیقه ۲۱ طارمی بر اثر اشتباه مدافع تراکتورسازی ، با توپ ربایی زیبایی پایه گذار گل دوم تیمش شد . گلی که از سماجت و قدرت بدنی این مهاجم ملی پوش در این صحنه به دست آمد.

اما درخشش طارمی در نیمه دوم ادامه یافت . او پس از درخشش در نیمه اول، در دقیقه ۷۷ توسط توسط محمد ایرانپوریان در محوطه جریمه تراکتور سرنگون شد و یک پنالتی برای تیمش به دست آورد، ضربه ای که همین مهاجم ملی پوش پشت آن ایستاد اما در نهایت نتوانست آن را تبدیل به گل کند. طارمی که در این بازی شم گلزنی خود را با قدرت بدنی فوق العاده ای درهم کرده بود در دقیقه ۹۳ تیر خلاص را بر پیکره تراکتورسازی شلیک کرد. مهاجم ایرانی الغرافه با حضور به موقع در محوطه تراکتور و توپ ربایی از مدافع این تیم، در اثر یک رفت و برگشت ، گل سوم تیمش را در این بازی به ثمر رساند و یک تنه الغرافه را به اولین برد آسیایی رساند .

طارمی با دو گلی که در بازی امروز به ثمر رساند با ۳ گل در صدر جدول گلزنان تا پایان روز اول از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت .

/ ورزش سه

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.