حسین خطیبی سرمربی ایرانجوان:سجاد مشایخ با یک پا برای ما بازی کردکه جای تقدیر دارد/ بازی به بازی جلو می رویم

شناسه خبر: 8466
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1396

حسین خطیبی سرمربی ایرانجوان در پایان بازی تیمش مقابل راه آهن گفت:این برد را به بچه ها و سایر عوامل باشگاه تبریک میگویم.این نتیجه مال من نیست و متعلق به همه باشگاه است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر خطیبی در جمع خبرنگاران افزود:بازیکنانم در این دو بازی خیلی به من کمک کردند.بازی سنگینی بود حتی از بازی خارج از خانه مقابل ملوان هم سخت تر،راه آهن بدون استرس بازی میکرد و حتی اعلام میکنم راه آهن از تیم های صدرجدولی هم بهتر فوتبال بازی میکند.

 

خطیبی تصریح کرد:برای گل زدن برنامه داشتیم و میدانستم راه آهن چیزی برای از دست دادن ندارد.دو گل خوب زدیم اما همه ما در شوک بعد از گلها بودیم که وارد دروازه ما شد. فکر کنم ۵ دقیقه از بازی نه من نه بازیکنان در بازی نبودیم ،تمرکز خود را از دست دادیم و بچه ها فکر کردند بازی را برده اند اما تلاش زیادی کردند تا به سه امتیاز برسند.نیمکت من خالی بود و یکی دو بازیکن من با درد بازی کردند.

 

سرمربی تبریزی ایرانجوان گفت:بازی ملوان حتی یک فرصت هم به آنها ندادیم اما امروز سجاد مشایخ با یک پا بازی کرد که جای تقدیر دارد.هر کس جای او بود بازی نمیکرد اما این بازیکن با غیرت برای ایرانجوان بازی کرد.در خط دفاع غایب زیاد داشتیم اما باید  بهتر تمرین کنیم تا اینگونه گل نخوریم.مهم سه امتیاز بود که شکر خدا گرفتیم.

 

خطیبی در مورد بازی شهرداری اینگونه توضیح داد:بازی به بازی جلو خواهیم رفت.تیم خوبی دارند اما نوسان هم دارند و ما می توانیم در تبریز هم موفق باشیم.این سه امتیاز شرایط روحی ما را در پایان سال بهتر کرد.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.